czwartek, 24 listopada 2016

Tetley - Wyciśnij i smakuj - recenzja

Od jakiegoś czasu mogliście zauważyć na półkach sklepowych herbatę Tetley w nowych torebkach.

Przyznam, że wcześniej zupełnie nie zwróciłam na to uwagi :D
 Zazwyczaj podchodzę do półki, zabieram moja ulubioną herbatę i biegnę do kolejnych alejek. Okazuje się jednak, że czasem warto zainteresować się tym, co mamy wokół siebie :)


Gdy zaproponowano mi możliwość przetestowania tej herbatki, to od razu się zgodziłam. Lubię próbować to, czego wcześniej nie miałam okazji spróbować.

W więc przechodząc do meritum...




TETLEY JAGODA & ACAI to wysokiej jakości owocowa kompozycja, uwodząca intensywnym smakiem i aromatem dojrzałej jagody oraz acai, kompozycja ziołowo-owocowa. 
To też unikalne połączenie smaków dla wybrednych ;)
Tak reklamowana jest na opakowaniu - no i coś w tym jest.


Dzięki nowej, innowacyjnej torebce Tetley „Wyciśnij i smakuj”, parzenie jest dużo łatwiejsze. Chwytamy za zawieszkę i wyciągamy sznurki, a po parzeniu rozciągamy je na boki. 
Wyciśniemy z torebki prawie wszystkie soki i tym samym nie rozlejemy herbaty po stole, zanim torebka trafi do kosza na śmieci - moim zdaniem to bardzo fajne rozwiązanie.



Opakowanie bardzo zgrabne i proste, torebki wyglądają nowocześnie i zachęcająco. Aż szkoda je zalewać wrzątkiem ;) Spodobały mi się, a co :)



Na jesienne, chłodne wieczory obok herbaty z imbirem, warto sięgnąć również po tetlejke. 
Powyższy smak nie jest jedynym dostępnym. Poszukajcie w swoich sklepach ;)

Czy warto kupić? Myślę, że tak. Wielbicielom smakowych herbat na pewno rozwiązanie z nową torebką, przypadnie do gustu :) Wypróbujcie ją.



POZDRAWIAM :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że znalazłeś/aś chwilę na napisanie tego komentarza ;)
Osoby "anonimowe" proszę o podpisanie się - dobrze wiedzieć do kogo się zwracamy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...