czwartek, 25 kwietnia 2013

Zupa krem z dyni trzyskładnikowa

Zupa ta gościła u mnie pierwszy raz już jakieś 2 miesiące temu, ale zapodziało mi się zdjęcie i dopiero, gdy je odnalazłam mogłam opublikować przepis na blogu :) Jest bardzo prosta w przygotowaniu, nie trzeba robić do niej bulionu. Mi przyznam smakowała i sądzę, że powinna zasmakować przede wszystkim wielbicielom słodkich zup. Jest to ciekawa odskocznia od tradycji, dlatego u mnie na pewno jeszcze zawita.




Co potrzebujemy:
  • 1 kg dyni
  • 0,5 l mleka
  • cukier do smaku
+ woda do zagotowania dyni



Dynie kroimy w kostkę, zalewamy ją taką ilością wody, aby była przykryta i gotujemy do miękkości.
Gdy dynia się rozgotuje miksujemy ją blenderem na gładką masę.
Dodajemy 0,5 litra mleao i cukier do smaku, zagotowujemy i zajadamy się ;)





3 komentarze:

Dziękuję, że znalazłeś/aś chwilę na napisanie tego komentarza ;)
Osoby "anonimowe" proszę o podpisanie się - dobrze wiedzieć do kogo się zwracamy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...