wtorek, 2 października 2012

Sałatka grecka

No prawie grecka, bo brakuje kilku składników, ale dla mnie ta okrojona nieco wersja smakuje idealnie :) Lubię zdrowe sałatki, a ta chociaż z serem feta mającym jakieś tam jednak kalorie, to zupełnie mi to nie przeszkadza ;) Moja siostra uwielbia ją na drugi dzień, a ja kurcze nie miałam okazji spróbować. Mogę powiedzieć jedynie, że na pierwszy dzień jest pyszna, a jeśli na następny może byc jeszcze lepsza, to niczego już więcej nie oczekuje :) Polałam sobie ja jeszcze sosem winegret i było jak w niebie xD




Co potrzebujemy:
  • sałata lodowa
  • ser feta
  • 3-4 pomidorki
  • pół cebuli
  • ogórek
  • papryka

1. Sałatę udzieramy na mniejsze części, pomidory, ogórka i paprykę kroimy na małe kawałki, sieamy cebulę. Na koniec dodajemy ser feta. Przyprawiamy solą i pieprzem. Możemy podawać z sosami lub jeść solo ;)

SMACZNEGO



22 komentarze:

  1. A mnie ciekawi, dlaczego tak wiele osob dodaje do salatki greckiej salate :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze jadłam z sałatą i mi tak smakuje ;) nawet nie wiem jakby to było bez ;)

      Usuń
    2. Fakt, smakuje niekiepsko, ale w tradycyjnej salatce greckiej salaty nie ma :)

      Usuń
  2. pyszności, uwielbiam sałatke

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ją lubię :) Klasyk, ale się nie nudzi

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też zawsze z sałatą!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. sałatka grecka się nie znudzi ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepadam za sałatką z fetą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Robię identyczną, okrojoną wersję ;) Twoja prezentuje się bardzo apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z grecką sałatką horiatki ma niewiele wspólnego, co nie zmienia faktu, że musiała być pyszna;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam grecką z sałatą, jest lekka a syci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ta Twoja a'la grecka. Na kolację bym nie odmówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://kuchnia.wp.pl/zyj-zdrowo/health/631/1/1/jak-ogorek-walczy-z-pomidorem-.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja sałatki mogłabym jeść codziennie, ale nie gotuję tylko dla siebie :) pyszna klasyk!

    OdpowiedzUsuń
  13. niezawodny połączenie- zawsze smakuje

    OdpowiedzUsuń
  14. sałatka grecka, to jest to:)

    również zapraszam na sałatkę grecką do siebie:) http://danceinmykitchen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog ;) zapraszam na mojego. PS.Dopiero się rozkręca więc polecam obserwować mojego bloga,mam zamiar często coś wrzucać :] Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hm hm, a czego niby tutaj brakuje? W czym okrojona? Jest idealna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że znalazłeś/aś chwilę na napisanie tego komentarza ;)
Osoby "anonimowe" proszę o podpisanie się - dobrze wiedzieć do kogo się zwracamy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...