wtorek, 17 lipca 2012

Płatki kukurydziane w mlecznej czekoladzie - na szybko

Drugi przepis dzisiaj, ale tym razem na słodko. Siedziałam i myślałam co by tutaj przygotować, tak aby się nie napracować :) No i przypomniało mi się, że mam jeszcze mleczną czekoladę, a do tego płatki kukurydziane i można coś z tego zrobić. Bardzo szybki i prosty sposób. Jeśli macie w domu czekoladę i nie wiecie co zrobić (oprócz zjedzenia jej ;p), to polecam ten pomysł. Szkoda, ze miałam tylko jedną tabliczkę, bo na pewno zrobiłabym więcej tych płatków w czekoladzie. Słodkości - pyszności ;) KOCHAM SŁODYCZE! ;)




Co potrzebujemy:
  • tabliczka mlecznej czekolady
  • 1-1,5 szklanki płatków kukurydzianych


1. Na początek rozpuszczamy czekoladę w kąpieli wodnej (jak to zrobić? >>KLIK<<). Następnie dodajemy szklankę płatków kukurydzianych. Mieszamy dokładnie, aby czekolada oblała płatki z każdej strony. Jeśli mamy wystrczajaco rozpuszczonej masy, to możemy dodać jeszcze płatki według uznania.

2. Kleksy z płatków nanosimy na pergamin i wkładamy do lodówki, czekając aż czekolada zastygnie. Jeśli nie lubimy czekać (tak jak ja), wkładamy na kilka minut do zamrażarki ;)

SMACZNEGO




10 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie pierdołki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię takie coś, ale z platków owsianych :)
    Chociaż... kukurydziane też pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  3. o jakie słodkie chrupanie

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaa... jakie to wspaniałe, a jakże kaloryczne. Ale pal to licho :P pyszność wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysl:D nie trzeba kupować płatków czekoladowych, te są pewnie o niebo lepsze i bardziej czekoladowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł!:) Pewnie fajnie smakują:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mniammmmmmm! że też na to jeszcze nie wpadłam!!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. A gdyby tak cinimini + biała czekolada?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobre 10/10

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że znalazłeś/aś chwilę na napisanie tego komentarza ;)
Osoby "anonimowe" proszę o podpisanie się - dobrze wiedzieć do kogo się zwracamy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...