środa, 25 lipca 2012

Kasza manna z jagodami

Jeśli coś szybkiego, to tylko kasza manna. Lubię jeść samą bez zbędnych dodatków, ale w połączeniu z jagodami smakuje naprawdę super. Jeśli nie próbowaliście, to warto - polecam :) Kasza smakuje równie dobrze na ciepło i na zimno, tak więc można jeść ją na wiele sposobów. Ja dziś na śniadanie zjadłam właśnie taką i jestem bardzo nasycona. Jagody miałam co prawda zamrożone, ale zasypałam je cukrem i ładnie się odmroziły i puściły pyszny, słodki sok. Całość? Rewelacyjna :)




Co potrzebujemy:
  • szklanka mleka
  • 4 łyżki kaszy manny błyskawicznej
  • cukier
  • jagody


1. Jeśli mamy zamrożone jagody, najlepiej wieczorem wyjmujemy z lodówki i zasypujemy je. Do rana puszczą sok.

2. Do rondelka wlewamy około 1,5 cm wody, solimy. Czekamy, aż się zagotuje i dodajemy 4 łyżki kaszy. Cały czas mieszamy, aby nie zrobiły się grudki, a gdy kaszka zacznie robić się gęsta, wlewamy szklankę mleka i cały czas mieszamy. Jesli bedzie za rzadka, możemy dosypać kaszy. Słodzimy tyle ile lubimy.

3. Kaszę wylewamy do miseczki i czekamy aż wystygnie. Możemy jeść na ciepło lub zimno. Polewamy jagodami.

SMACZNEGO :)

13 komentarzy:

  1. Miałam dzisiaj ochotę na kaszkę rano, ale ostatecznie zjadłam muesli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasza manna to taki mój smak dzieciństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze bez śniadania, a tu takie pyszności ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie przeszło Ci koło nosa, wspólne gotowanie trwa dziś i jutro jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak byłam mała to tak zjadałam i teraz też lubię!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodalam strone do ulubionych ;) Trafiłam tu z google szukajac przepisu na amerykanskie puncakes ale znalazłam masę innych pyszności!
    Na pewno będę stałym gościem ;)
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości i mnóstwa pomysłów!
    /Justyna

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm pycha, a te jagody mniam:)Zrobiłam się głodna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam taką kaszkę ;) Zapraszam do siebie : http://book-and-cooking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. z pewnością by mi smakowało:D

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda prześlicznie ,musi być wyśmienita:)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię
    pozdrawiam i dziękuję za udział w akcji Jagodowo Nam 4.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że znalazłeś/aś chwilę na napisanie tego komentarza ;)
Osoby "anonimowe" proszę o podpisanie się - dobrze wiedzieć do kogo się zwracamy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...